#4"Humorn är som champagne, den torraste är den bästa"

Nu är det såhär att igår så åkte jag hem från min svärfar efter att jag övningskört.
Skulle vara uppe och plugga och sedan skulle jag vänta på min broder som glömt sina nycklar i dalarna.
Så ringer han och säger att han är utanför och jag går ut på balkongen och ska kasta ut nycklarna.

Han tar inte emot de! Han försöker inte ens utan de åker raka vägen ner i brunnen!
Och han står bara där och skrattar..Brorsor alltså.

Som tur är så har jag en händig svärfar så han kom hit idag och fiskade upp de med lite verktyg.

Nu ska min underbara pojkvän hämta upp mig och vi ska äta lite.
Förkylningen börjar bli bättre!
Kattungarna som vi fått har börjat få ögon nu, riktigt söta är de!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0